پیام تبریک رئیس بیمارستان نورافشار به مناسبت روز پزشک

پیام تبریک رئیس بیمارستان نورافشار به مناسبت روز پزشک

دکتر مهدی فرنقی زاد، رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار به مناسبت فرارسیدن یکم شهریور ماه، روز پزشک را به جامعه پزشکی به ویژه پزشکان بیمارستان فوق تخصصی نورافشار تبریک گفت.

 

وَمَنْ أَحْيَاهَا فَكَأَنَّمَا أَحْيَا النَّاسَ جَمِيعًا”؛ هرکس انسانی را حیات بخشد؛ چنان است که گویی همه مردم را حیات بخشیده است (سوره مائده آیه 32)

یکم شهریورماه زادروز حکیم ابوعلی سینا که به عنوان روز پزشک نامگذاری شده است، فرصتی است برای پاسداشت مقام و جایگاه سپیدجامگانی که با مجاهدت و ایثارشان جانی تازه به جامعه می بخشند.

در سال های اخیر که بیماری منحوس کرونا بر سلامت مردم سایه افکنده است، جامعه پزشکی کشور همچون گذشته در کنار رویه همیشگی تلاش در جهت درمان آلام بیماران، در خط مقدم مبارزه با این ویروس ثابت قدم ایستاده اند و جان خود را سپر همنوعان قرار داده اند تا ثابت کنند هیچ چیز نمی‌تواند به تعهد حرفه‌ای و حس مسئولیت پذیری و انسان دوستی آنان خدشه ای وارد کند.

اینجانب ضمن تبریک این روز از تلاش ها و زحمات ایثارگرانه تمامی فعالان عرصه سلامت صمیمانه قدردانی نموده و از درگاه حضرت احدیت توفیق روز افزون همگان را در راه خدمت به مردم مسئلت می نمایم.

 

دکتر مهدی فرنقی زاد

رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار

اشتراک گذاری برای دوستان

Facebook
LinkedIn
Twitter
Telegram
Print
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *