آیین تکریم و‌ معارفه مدیر حراست بیمارستان فوق تخصصی نورافشار برگزار شد

آیین تکریم و‌ معارفه مدیر حراست بیمارستان فوق تخصصی نورافشار برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بیمارستان فوق تخصصی نورافشار، با حضور مدیرکل حراست جمعیت هلال احمر، رئیس، معاونین و مدیران بخش های مختلف این بیمارستان، آیین تکریم و معارفه مدیر حراست برگزار شد.

در این مراسم مومنی، مدیرکل حراست جمعیت هلال احمر با تشریح ابعاد خدمت صادقانه به مردم و اهمیت فعالیت های به یادماندنی کادر درمان در وضعیت اپیدمی بیماری کووید۱۹ در کشور، از خدمات و تلاش های کادر درمان بیمارستان به منظور تسکین دردهای بیماران تقدیر کرد و گفت: همه ما یک هدف به نام خدمت به مردم را دنبال می کنیم که رسالتی ارزشمند و عظیم است.

دکتر مهدی فرنقی زاد، رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار نیز در این جلسه گفت: به لطف خداوند و با همت و تلاش پرسنل خدوم بیمارستان خوشبختانه شاهد بهبود خدمت رسانی و ارتقا سطح رضایتمندی در مراجعین بوده ایم و انشالله با همدلی همه همکاران و برنامه ریزی مناسب بتوانیم خدمات با مطلوب ترین و بالاترین سطح کیفیت را به مردم عزیز ارائه نماییم.

همچنین در ادامه این نشست با معرفی مهدی رحمانیان به عنوان مدیر حراست جدید بیمارستان از خدمات حسین شاهمرادی مدیر حراست سابق قدردانی گردید.

در پایان این جلسه، مدیرکل حراست جمعیت هلال احمر ضمن دیدار چهره به چهره با پرسنل بخش های مختلف بیمارستان به استماع پیشنهادات و برنامه های آنان در خصوص بهبود ارائه خدمات به بیماران پرداخت.

اشتراک گذاری برای دوستان

Facebook
LinkedIn
Twitter
Telegram
Print
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *