ادای احترام رئیس جمعیت هلال‌احمر به مقام شامخ شهدای مدافع سلامت

ادای احترام رئیس جمعیت هلال‌احمر به مقام شامخ شهدای مدافع سلامت

رئیس جمعیت هلال‌احمر با خانواده شهیدان محقق نژاد و فخری از مدافعان سلامت دیدار کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، دکتر پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر امروز با خانواده شهیدان محقق نژاد و فخری از مدافعان سلامت دیدار کرد.

وی ادامه داد: امروز مردم سلامت خودشان را مدیون جانفشانی های این شهدا هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: امدادگران جمعیت هلال‌احمر و کادر درمان یک هدف مشترک دارند و آن هم فداکاری و کاهش آلام مردم و نجات جان همنوعان خود است.

کولیوند اضافه کرد: همه باید تلاش کنیم تا در خدمت خانواده شهدا باشیم و با این کار ادای دین خود را به شهدا خواهیم داشت و گوشه ای از رشادت های آنان را جبران خواهیم کرد.

در گفتگوی صمیمانه دکتر کولیوند با خانواده شهدای سلامت با بیان مشکلات و مسائل پیش روی این ایشان، رئیس جمعیت هلال احمر قول مساعد برای پیگیری مجدانه و رسیدگی به این مشکلات را با اهتمام ویژه به این خانواده های عزیز که سرمایه های کشور و مردم هستند دادند.

بنا بر این گزارش؛ شهید سرهنگ ابوالفضل محقق نژاد از کارکنان بخش رادیولوژی و عکس برداری بیمارستان نورافشار و بیمارستان ۵۰۱  امام رضا (ع)  بودند که 5 آبان 1400 پس از چند روز بستری در بخش مراقبت های ویژه این بیمارستان در راه خدمت به هموطنان و مبارزه با بیماری منحوس کرونا به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

لازم به ذکر است، دکتر فخری نیز در ایام اوج شیوع کرونا بصورت داوطلبانه در بیمارستان نورافشار و مسیح دانشوری برای کاهش فشار کاری بر روی سایر همکارانش به ارایه خدمت می پرداخت و روز 12 فروردین 1399، به کرونا مبتلا شد و علی رقم تلاش همکاران، به فیض شهادت نائل آمد.

اشتراک گذاری برای دوستان

Facebook
LinkedIn
Twitter
Telegram
Print
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *