مراجعه بیش از ۸ هزار بیمار به اورژانس نورافشار از ابتدای امسال تا کنون

مراجعه بیش از ۸ هزار بیمار به اورژانس نورافشار از ابتدای امسال تا کنون

رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار هلال احمر، از مراجعه بیش از ۸ هزار نفر به اورژانس این بیمارستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان نورافشار، دکتر مهدی فرنقی زاد، با اشاره به فعالیت این بیمارستان از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه گفت: در مدت یاد شده، ۸ هزار و ۶۴۱ نفر به اورژانس بیمارستان مراجعه کرده اند که از این تعداد ۲ هزار و ۸۱۲ نفر در بخش های مختلف این بیمارستان بستری شده اند.

وی در همین زمینه افزود: از ابتدای سال تاکنون، بیشترین مراجعه به اورژانس به دلیل ابتلا به بیماری کرونا بوده است و پس از آن مسمومیت، تروما و شکستگی ها از مهمترین دلایل مراجعه بیماران به اورژانس این بیمارستان است.

رئیس بیمارستان نور افشار همچنین تصریح کرد: از تعداد کل بیماران بستری شده در این بیمارستان، ۲۴۵ بیمار به دلیل پنومونی و بیماری های داخلی در بخش های مراقبت های ویژه بستری شده اند.

دکتر فرنقی زاد در پایان با اشاره به اینکه این بیمارستان دارای ۵ اتاق عمل مجزا و‌ مجهز است افزود: از ابتدای امسال، ۲ هزار و ۳۸۰ بیمار تحت اعمال جراحی مختلف قرار گرفته اند که بخش قابل توجهی از این اعمال در حوزه های ارتوپدی، مغز و اعصاب و لاپاراسکوپی انجام شده است.

یادآور می شود بیمارستان فوق تخصصی نورافشار، تنها بیمارستان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در داخل کشور محسوب می شود و همواره در تلاش است تا بر اساس نیت واقف و برپایه اهداف متعالی و انسان‌دوستانه بزرگترین نهاد مردمی کشور نقش موثرتری در تسکین آلام دردمندان و بیماران داشته باشد.

اشتراک گذاری برای دوستان

Facebook
LinkedIn
Twitter
Telegram
Print
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *