بازدید دبیرکل جمعیت هلال احمر از بیمارستان نورافشار

بازدید دبیرکل جمعیت هلال احمر از بیمارستان نورافشار

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر روز دوشنبه از بیمارستان فوق تخصصی نورافشار بازدید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی بیمارستان نورافشار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال‌احمر، دکتر یعقوب سلیمانی صبح روز دوشنبه هفتم تیرماه ضمن بازدید از بیمارستان فوق تخصصی نورافشار گفت: عملکرد بیمارستان با شیب خوبی در حال ارتقا است و مراجعان از بیمارستان رضایت نسبی دارند.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه مراکز درمانی حساسیت و ظرافت خاص خود را دارند؛ تاکید کرد: مراجعان به این بیمارستان می توانند مبلغین خوبی هم باشند به شرطی که از عملکرد و خدمات مرکز درمانی رضایت داشته باشد، چراکه نحوه عملکرد در ذهن آنها ثبت می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالیت های بیمارستان باید مبتنی بر طرح توجیهی باشد تا منجر به توسعه شود؛ گفت: علاوه بر توسعه امکانات بیمارستان بر حسب نیاز مراجعان، باید ارتباطات با سایر نهادها همچون شهرداری نیز گسترش یابد تا منجر به توسعه فعالیت های این مرکز درمانی شود. همچنین برای بهره‌وری بیشتر بیمارستان باید از ظرفیت خیرین هم استفاده کرد.

دکتر سلیمانی در پایان تاکید کرد: هم افزایی میان بخش های درمانی جمعیت باید در دستور کار قرار گیرد چرا که تعامل و ارتباطات دوسویه منجر به کارآمدی و کسب رضایت مراجعان بیش از گذشته خواهد شد.

اشتراک گذاری برای دوستان

Facebook
LinkedIn
Twitter
Telegram
Print
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *