بازدید شهردار ناحیه 4 منطقه یک شهرداری تهران از بیمارستان فوق تخصصی نورافشار

بازدید شهردار ناحیه 4 منطقه یک شهرداری تهران از بیمارستان فوق تخصصی نورافشار

شهردار ناحیه 4 منطقه یک شهرداری تهران با حضور در بیمارستان نورافشار از مرکز توانبخشی کودکان این بیمارستان بازدید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی بیمارستان نورافشار، شهردار ناحیه4  منطقه یک شهرداری تهران به همراه جمعی از مدیران این مجموعه با حضور در بیمارستان نورافشار از بخش توانبخشی کودکان  بازدید کردند.

همچنین در نشستی که پیش از این بازدید برگزار شد، دکتر فتانه عابدی رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار ضمن معرفی اجمالی بیمارستان به ظرفیت های بخش های مختلف به ویژه مرکز توانبخشی کودکان اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات توانبخشی متنوع و کارآمد به صورت کاملا رایگان به کودکان کم توان و ناتوان ذهنی و حرکتی در مرکز جامع توانبخشی کودکان، زمینه مساعدی برای همکاری های دوجانبه بین شهرداری و بیمارستان به منظور ارتقا سطح کیفی خدمات ارائه شده و تسهیل در ارائه آن به مراجعین است که موجب ترویج سنت حسنه وقف نیز می شود.

سید علی موسوی، شهردار ناحیه 4 منطقه یک شهرداری تهران نیز با ابراز خرسندی از این بازدید گفت: خدمات کارکنان این بخش در جهت رفع مشکلات کودکان نیازمند رسیدگی و مراقبت، ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی در پایان افزود: شهرداری ناحیه 4 منطقه یک برای تسهیل و تسریع در رفع مشکلات بیمارستان آمادگی خود را برای همکاری های دو جانبه با هدف معرفی بیمارستان نورافشار و مرتفع نمودن نیازهای درمانی بیماران و نیازمندان اعلام می کند.

اشتراک گذاری برای دوستان

Facebook
LinkedIn
Twitter
Telegram
Print
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *