ارائه بسته‌های نوین بازتوانی ویژه جانبازان و معلولان در بیمارستان نورافشار

ارائه بسته‌های نوین بازتوانی ویژه جانبازان و معلولان در بیمارستان نورافشار

سید بهمن سبحانی از بستری 752 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان فوق تخصصی نورافشار از ابتدای سال جاری تا پایان ماه خرداد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ سیدبهمن سبحانی، رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار در خصوص اهم اقدامات انجام شده این بیمارستان از ابتدای سال 1400 تا پایان خردادماه در حوزه مقابله با کرونا گفت: کل مراجعات به اورژانس بیمارستان نورافشار در بهار جاری ۷ هزار و 18 نفر بود که از این تعداد 6 هزار و 300 نفر با علائم بیماری کووید ۱۹ مراجعه کرده اند.

وی افزود: کل بستری انجام شده در این بیمارستان از ابتدای سال جاری ۱۶۶۲ نفر بوده که ۷۵۲ نفر از بیماران بستری شده مبتلا به کووید ۱۹بودند. از این تعداد 662 نفر بهبود یافته و 105 نفر نیز در این بیمارستان بر اثر ابتلا به کرونا در سه ماه نخست امسال جان خود را از دست داده اند.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: در این مدت تعداد قابل توجهی عمل جراحی در زمینه های مختلف ارتوپدی، مغز و اعصاب، لاپاراسکوپی پیشرفته، اورولوژی و در اسیر حوزه ها انجام شده و 442 نفر از بیماران شامل افراد مبتلا به کرونا و سایر موارد نیز در بخش مراقبت های ویژه این بیمارستان بستری شده اند.

سبحانی ادامه داد: در این بازه زمانی بیمارستان 60 پرونده مراجعه کننده در حوزه توانبخشی کودکان داشته که خدمات رایگان به این بیماران ارائه شده است. همچنین خدمات مشمول تخفیف هم در این مجموعه در اختیار شهروندان قرار گرفته است تا افراد نیازمند در درمان با مشکل مواجه نشوند.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار تصریح کرد: بیمارستان فوق تخصصی موقوفه و خیریه نورافشار وابسته به جمعیت هلال‌احمر بزرگ ترین بیمارستان توانبخشی خاورمیانه واقع در تهران است که در این بیمارستان فوق تخصصی،  خدمات تشخیصی، خدمات درمانی پلی کلینیکی، اطفال، ارتوپدی، جراحی، تغذیه، ارولوژی، طب سوزنی، پزشکی ورزشی، گوش و حلق و بینی، زنان نیز انجام و ارائه می شود و این بیمارستان دارای بخش های مراقبت های ویژه، خدمات توانبخشی، آب درمانی، فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتار درمانی، شنوایی شناسی، ارتوپدی فنی، ارتز و پروتز و بخش های بستری نیز است.

سبحانی در پایان گفت: همچنین در این بیمارستان خیریه خدمات بسته های نوین بازتوانی برای جانبازان و معلولان دارای مشکلات عضلانی اسکلتی مانند آرتروز، مشکلات ستون فقرات، پارکینسونی، ام اسی و بیماران و معلولان دارای سکته مغزی در دستور کار پزشکان قرار دارد که در این بسته های نوین بازتوانی، خدمات بازتوانی قلبی، بیماری های عروق محیطی، ریوی، بیماران قطع عضو و بازتوانی به جانبازان و معلولین مراجعه کننده ارائه می شود.

اشتراک گذاری برای دوستان

Facebook
LinkedIn
Twitter
Telegram
Print
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *