ترخیص ۱۸۱۴ بیمار بهبود یافته کرونایی از بیمارستان نورافشار هلال‌احمر

ترخیص ۱۸۱۴ بیمار بهبود یافته کرونایی از بیمارستان نورافشار هلال‌احمر

رییس بیمارستان فوق تخصصی موقوفه و خیریه نورافشار وابسته به جمعیت هلال‌احمر از ترخیص یک هزار و ۸۱۴ بیمار بهبود یافته کرونایی از این بیمارستان خبر داد.

بهمن سبحانی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا با اشاره به فعالیت بیمارستان نور افشار از اول اسفند ۹۸ تا بیست و چهارم اردیبهشت سال جاری گفت: در مدت یاد شده ۱۶ هزار و ۴۱۳ بیمار مبتلا به کرونا به صورت اورژانسی به این بیمارستان مراجعه کرده اند که کادر درمانی این بیمارستان با وجود دو بخش آی سی یو مجموعا با ۲۰ تخت نسبت به پذیرش بیماران مبتلا به کرونا اقدام کرده است.

وی آمار تعداد کل بیماران بستری کووید ۱۹ از پذیرش و اورژانس را در این بیمارستان ۲ هزار و ۳۱۷ بیمار و تعداد کل مراجعان سرپایی اورژانس به این بیمارستان فوق تخصصی را ۶ هزار و ۳۷۸ بیمار کرونایی اعلام کرد و گفت: متاسفانه در مدت یادشده ۴۳۴ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا هم جان خود را از دست داده اند.

رییس بیمارستان فوق تخصصی موقوفه و خیریه نورافشار وابسته به جمعیت هلال‌احمر اضافه کرد: طبق آخرین اطلاعات ارزیابی شده تعداد کل بیماران بهبود یافته در بیمارستان هزار و ۸۱۴ نفر ثبت و گزارش شده که ۶۹ بیمار کووید ۱۹ بستری موجود این بیمارستان تا تاریخ بیست و پنجم اردیبهشت ۱۴۰۰ بوده است.

بیمارستان فوق تخصصی موقوفه و خیریه نورافشار وابسته به جمعیت هلال‌احمر در مدت شیوع کرونا به عنوان معین بیمارستان مسیح دانشوری فعال و بیماران مبتلا به کرونا در این بیمارستان بستری شدند.

بیمارستان فوق تخصصی موقوفه و خیریه نورافشار وابسته به جمعیت هلال‌احمر بزرگترین بیمارستان توانبخشی خاورمیانه در تهران است که در این بیمارستان فوق تخصصی،  خدمات تشخیصی، خدمات درمانی پلی کلینیکی، اطفال، ارتوپدی، جراحی، تغذیه، ارولوژی، طب سوزنی، پزشکی ورزشی، گوش و حلق و بینی، زنان نیز انجام و ارائه می شود و این بیمارستان دارای بخش های مراقبت های ویژه، خدمات توانبخشی، آب درمانی، فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتار درمانی، شنوایی شناسی، ارتوپدی فنی، ارتز و پروتز و بخش های بستری نیز است.

همچنین در این بیمارستان خیریه  خدمات بسته های نوین بازتوانی برای جانبازان و معلولان دارای مشکلات عضلانی اسکلتی مانند آرتروز، مشکلات ستون فقرات، پارکینسونی، ام اسی و بیماران و معلولان دارای سکته مغزی در دستور کار پزشکان قرار دارد که در این بسته های نوین بازتوانی، خدمات بازتوانی قلبی، بیماری های عروق محیطی، ریوی، بیماران قطع عضو و بازتوانی به جانبازان و معلولین مراجعه کننده ارائه می شود.

اشتراک گذاری برای دوستان

Facebook
LinkedIn
Twitter
Telegram
Print
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *