راهکارهای همکاری دوسویه نورافشار و شهرداری منطقه یک تهران بررسی شد

راهکارهای همکاری دوسویه نورافشار و شهرداری منطقه یک تهران بررسی شد

به منظور دستیابی به راهکارهای موثر و کارآمد برای ارائه خدمات مطلوب تر بهداشتی – درمانی رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار با شهردار منطقه یک دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان فوق تخصصی نورافشار، در این دیدار که در دفتر شهردار منطقه یک پایتخت برگزار شد، دکتر فتانه عابدی در راستای بررسی راهکارهای ارتقاء سطح کیفی خدمات ارائه شده به بیماران و مراجعین و تسهیل در این خصوص مواردی را مطرح و به تشریح ابعاد مختلف آن پرداخت.

 رئیس بیمارستان نورافشار، ضمن اعلام آمادگی این بیمارستان برای کمک در زمینه های مختلف درمانی و معرفی اجمالی بیمارستان به ظرفیت های بخش توانبخشی کودکان بیمارستان و ارائه خدمات توانبخشی متنوع به صورت کاملا رایگان به کودکان کم توان ذهنی و حرکتی اشاره کرد و این مسئله را زمینه مساعدی برای همکاری با شهرداری در مسیر مسئولیت های اجتماعی دو طرف دانست.

سید مهدی صباغ، شهردار منطقه یک شهرداری تهران نیز با ابراز خرسندی از این دیدار و اعلام آمادگی شهرداری این منطقه گفت: شهرداری منطقه یک برای تسهیل و تسریع در رفع مشکلات بیمارستان و همکاری های دو جانبه آماده همکاری های دو جانبه بر اساس انعقاد تفاهم نامه ای مشترک است.

اشتراک گذاری برای دوستان

Facebook
LinkedIn
Twitter
Telegram
Print
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *