شهادت دومین شهید مدافع سلامت بیمارستان نورافشار

شهادت دومین شهید مدافع سلامت بیمارستان نورافشار

به گزارش روابط عمومی بیمارستان نورافشار، ابوالفضل محقق نژاد، کارشناس رادیولوژی بیمارستان نورافشار بر اثر ابتلا به کرونا جان باخت و به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست.
دکتر مهدی فرنقی زاد، رئیس بیمارستان نورافشار در پیامی شهادت دومین شهید مدافع سلامت بیمارستان نورافشار را تسلیت گفت.
متن پیام به شرح زیر است:

“انا لله و انا الیه راجعون

خبر شهادت دومین شهید مدافع سلامت بیمارستان نورافشار، شهید ابوالفضل محقق نژاد از پرسنل دلسوز، شایسته و فداکار بخش تصویربرداری و سی تی اسکن بیمارستان که در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا و در راه خدمت به مردم به علت ابتلا به بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت و همرزمان شهیدش پیوست، موجب تاثر و تالم شدید تمامی همکاران گردید.
بی شک فقدان عزیزانی که ایثارگرانه با گذشتن از سلامتی و نثار جان خود، جان بسیاری از انسان ها را نجات داده و زمینه آسایش و امنیت روحی و روانی جامعه را فراهم می نمایند بسیار موجب تاثر و تاسف است و پر کردن خلاء چنین انسان های دلسوز و متعهدی سهل و آسان نخواهد بود.
اینجانب با قلبی سرشار از اندوه ضمن ابراز همدردی، شهادت این مدافع سلامت را به خانواده داغدار وی، مجموعه پرسنل بیمارستان نورافشار و تمامی مدافعین سلامت تسلیت عرض نموده و برای آن شهید علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت دارم.”

دکتر مهدی فرنقی زاد، رئیس بیمارستان نورافشار”

اشتراک گذاری برای دوستان

Facebook
LinkedIn
Twitter
Telegram
Print
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *