فعالیت شبانه روزی اورژانس، آزمایشگاه و مرکز تصویربرداری پزشکی نورافشار در تعطیلات نوروز

فعالیت شبانه روزی اورژانس، آزمایشگاه و مرکز تصویربرداری پزشکی نورافشار در تعطیلات نوروز


مدیر درمان بیمارستان فوق تخصصی نورافشار از فعالیت شبانه روزی بخش های مختلف این بیمارستان به منظور ارائه خدمات به بیماران در تعطیلات نوروزی خبرداد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان نورافشار، دکتر سیفی با بیان این مطلب گفت: اورژانس بیمارستان با برخورداری از پزشکان و پرسنل مجرب بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مردم عزیز می باشد و با بهره مندی از امکانات تخصصی کلیه خدمات اورژانسی از جمله داخلی، ارتوپدی، جراحی و مسمومیت‌ها را ارائه می‌نماید.

وی با تاکید بر فعالیت های مستمر بخش های مختلف این بیمارستان خاطرنشان کرد:بخش آزمایشگاه و تصویربرداری پزشکی و سی تی اسکن بیمارستان نورافشار با توجه به موقعیت جغرافیایی بیمارستان در شمال پایتخت؛ فرصت مناسبی است که می تواند موجب رفع نیازهای احتمالی بیماران و مراجعین در این خصوص شود.

دکتر سیفی با اشاره به فعالیت شبانه روزی بخش های اصلی درمانی بیمارستان نورافشار در تعطیلات نوروز تصریح کرد: در حال حاضر بخش های بستری داخلی، جراحی و آی سی یو بیمارستان باز بوده و آماده پذیرش بیماران است. همچنین برنامه ریزی های لازم برای حضور تیم های مجرب درمانی در این ایام انجام شده و نورافشار اکنون آماده پذیرش بیماران و نیازمندان به امور درمانی مختلف است.

مدیر درمان بیمارستان نورافشار ضمن تبریک سال جدید به همه ی هموطنان ابراز امیدواری کرد که در سال جدید حوزه درمان که مهمترین بخش فعالیت یک بیمارستان است دستخوش تغییرات سازنده در راستای ارائه خدمات ارزنده به بیماران است.

اشتراک گذاری برای دوستان

Facebook
LinkedIn
Twitter
Telegram
Print
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *