مراسم ولادت امام حسن مجتبی(ع) و ضیافت افطار در بیمارستان نورافشار برگزار شد

مراسم ولادت امام حسن مجتبی(ع) و ضیافت افطار در بیمارستان نورافشار برگزار شد

در شب نیمه ماه مبارک رمضان، کودکان کم توان ذهنی و حرکتی بخش توانبخشی بیمارستان نورافشار و خانواده های آنان، مهمان ضیافت افطار این بیمارستان شدند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان فوق تخصصی نورافشار، در این مراسم که با حضور خیرین، مدیران و کارکنان این بیمارستان و همچنین مسئولان ستادی جمعیت هلال احمر برگزار شد، دکتر فتانه عابدی با ابراز خرسندی و تقدیر و‌ تشکر از حضور مدعوین به ارائه گزارشی از فعالیت های این بیمارستان پرداخت.

رئیس بیمارستان نورافشار با تاکید بر اهمیت توجه به مسئله بازتوانی کودکان معلول جامعه خاطر نشان کرد: مرکز جامع توانبخشی کودکان این بیمارستان اکنون یکی از ظرفیت هایی است که میتواند با ارائه خدمات کاملا رایگان بر اساس نیت واقف این مجموعه، در راستای اهداف خیرخواهانه و انساندوستانه هلال احمر فعالیت کند.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۱۵۲ کودک کم توان ذهنی و حرکتی از خدمات این مرکز بهره می برند خاطر نشان کرد: چشم انداز این بیمارستان ، تبدیل شدن به بزرگترین سانتر تخصصی و‌ فوق تخصصی بیماری های ارتوپدی است تا در حوادث و بلایا به عنوان تنها بیمارستان جمعیت هلال احمر در کشور، به ارائه خدمات مطلوب بپردازیم.

دکتر عابدی تصریح کرد: با توجه به تاکیدات رئیس جمعیت هلال احمر برای حرکت بیمارستان در مسیر تحقق و تبدیل شدن این بیمارستان به قطب توانبخشی کشور برنامه ریزی های لازم در این خصوص در سال جدید صورت خواهد گرفت.

حجت الاسلام و‌المسلمین صادقی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان امداد و‌نجات نیز در این مراسم، ماه مبارک رمضان را فرصتی برای رشد انسان در تمامی ابعاد شخصیتی و اخلاقی دانست و بر ضرورت توجه و‌ تدبر در آیات قران کریم و معانی عمیق آن در این ماه پر برکت تاکید کرد.

اجرای گروه سرود دانش آموزی جمعیت هلال احمر استان تهران و مولودی خوانی به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع)، از برنامه های دیگر این مراسم بود.

همچنین در ادامه این مراسم، مدعوین و حاضرین پس از اقامه نماز جماعت، مهمان ضیافت افطار شدند.



















اشتراک گذاری برای دوستان

Facebook
LinkedIn
Twitter
Telegram
Print
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *