معاون وزیر آموزش و پرورش از مرکز جامع توانبخشی کودکان نورافشار بازدید کرد

معاون وزیر آموزش و پرورش از مرکز جامع توانبخشی کودکان نورافشار بازدید کرد


معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی با حضور در بیمارستان فوق تخصصی نورافشار از مرکز جامع توانبخشی کودکان نورافشار بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان نورافشار، در این بازدید که با حضور فرماندار شمیرانات، مدیرکل توانبخشی جمعیت هلال احمر و جمعی از مدیران بیمارستان صورت گرفت، بخش های مختلف مرکز جامع توانبخشی کودکان نورافشار تشریح و مسئولین در جریان روند ارائه خدمات این مرکز به بیماران قرار گرفتند.

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، در این بازدید با ابراز خرسندی از ارائه خدمات رایگان به بیماران استثنائی گفت: خدمات کارکنان این بخش از بیمارستان در جهت رفع مشکلات کودکانی که نیازمند رسیدگی و مراقبت های ویژه هستند ارزشمند و قابل تقدیر است.

دکتر حمید طریفی حسینی، همچنین همکاری های مشترک سازمان آموزش و پرورش استثنائی با بیمارستان نورافشار در زمینه کاهش مشکلات کودکان کم توان و ناتوان ذهنی-حرکتی در کشور را خواستار شد .

دکتر مجتبی ذاکریان، فرماندار شمیرانات نیز در این بازدید ظرفیت های موجود در این مرکز را مورد ارزیابی قرار داد.

وی با قدردانی از تلاش ها و زحمات کارکنان این بخش، بر بهبود نحوه ارائه خدمات به این کودکان تاکید کرد.

یادآور می شود، مرکز توانبخشی کودکان بیمارستان فوق تخصصی نورافشار با در اختیار داشتن کادر متخصص و مجرب و با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی در یک محیط شاد و مفرح و مجهز به امکانات رفاهی و درمانی بصورت “کاملا رایگان” خدمات کاردرمانی، گفتاردرمانی، روانشناسی و فیزیوتراپی را به کودکان کم توان ذهنی- حرکتی ارائه می کند.

اشتراک گذاری برای دوستان

Facebook
LinkedIn
Twitter
Telegram
Print
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *