پیام تبریک دکتر فتانه عابدی، رئیس بیمارستان نورافشار به مناسبت سال جدید

پیام تبریک دکتر فتانه عابدی، رئیس بیمارستان نورافشار به مناسبت سال جدید

پیام تبریک دکتر فتانه عابدی، رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار به مناسبت آغاز سال 1402هجری شمسی:

بسمه تعالی

یا مقلّب القلوب والابصار، یا مدبّر اللیل و النّهار، یا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال

قرارگرفتن در طلیعه ی بهار و نوشدن طبیعت از به یادماندنی ترین و بی نظیر ترین نعمت های الهی است و بهار نوید بخش تغییر، تحول، دگرگونی و قدرت لایزال پروردگار است.
یک سال دیگر گذشت تا با کوله باری از تجارب بدست آمده با نو شدن سال قدم در مسیر رشد، تعالی، پیشرفت و رفع کاستی ها برداریم.
تلاش شبانه روزی همه همکاران محترم در بیمارستان فوق تخصصی نورافشار همچون سایر مراکز درمانی کشور عزیزمان تنها برای تسکین آلام و دردهای بیماران و ارتقاء سطح کیفی سلامت جامعه بوده است.
خدمت بی منت و بدون هیچ گونه چشم داشت به کودکان کم توان ذهنی و حرکتی که از جای جای میهن اسلامی به این بخش از بیمارستان مراجعه می کنند، نیز حقیقتا موهبتی الهی است که در طول یک سال گذشته با رشد کیفی و کمی مواجه بوده است.
امید که در سال جدید بیش از پیش بر ارتقاء سطح کیفی ارائه خدمات درمانی به مردم عزیزمان تاکید نموده و با همدلی، همفکری و بهره گیری از مشارکت های اجتماعی و خیریه، مسیر بالندگی و پیشرفت روز افزون را طی می کنیم.
اینجانب ضمن تبریک و تهنیت فرارسیدن سال 1402 هجری خورشیدی، سالی سرشار از آرامش، سلامتی، شادکامی و خیر و برکت را برای یکایک همکاران محترم و جامعه بزرگ درمانی کشور از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

دکتر فتانه عابدی

رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار”

اشتراک گذاری برای دوستان

Facebook
LinkedIn
Twitter
Telegram
Print
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *