پیام تبریک دکتر عابدی، رئیس بیمارستان نورافشار به مناسبت هفته هلال احمر

پیام تبریک دکتر عابدی، رئیس بیمارستان نورافشار به مناسبت هفته هلال احمر

به گزارش روابط عمومی بیمارستان فوق تخصصی نورافشار، به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر، دکتر فتانه عابدی، رئیس این بیمارستان پیام تبریک صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

18 اردیبهشت ماه، همه ساله یادآور فداکاری ها، ایثارگری ها، از خودگذشتگی ها و نوع دوستی های انسان هایی است که دل در گرو کمک به همنوع و خدمت به بشریت نهاده اند و نشان پر افتخار هلال احمر را بر سینه دارند.

قبول عضویت داوطلبانه در بزرگترین سازمان مردم نهاد جمهوری اسلامی ایران حقیقتا موهبتی است چرا که بدون هیچگونه چشمداشت و تنها برای رضایت پروردگار در مسیر خدمت به همنوع با هر نژاد و آئین و شغل قدم بر می دارند.

هفته هلال احمر فرصت مناسبی است برای یادآوری رشادت های جان بر کفان هلال احمری که این روزها در درون و بیرون ایران اسلامی گل سر سبد خدمت خالصانه و فداکارانه به همنوعان خویشند. روحیه خیرخواهانه، داوطلبانه و انسان دوستانه این نهاد خیریه اکنون در وجود تک تک همکاران پر تلاش و سخت کوش بیمارستان فوق تخصصی نورافشار به عنوان یکی از صدها موقوفه جمعیت هلال احمر متبلور و متجلی است که تلاش به منظور ایجاد شرایط زندگی بهتر برای کودکان کم توان ذهنی و حرکتی بر اساس نیت واقف خیراندیش مرحوم دکتر ابوالحسن نورافشار از بارزترین آن هاست.

به همین منظور به پاس قدردانی و تقدیر از قبول چنین مسئولیت خطیری که نشانه ای از عنایت پروردگار است، این روز را به یکایک امدادگران، نجاتگران، جوانان، دواطلبان و به ویژه همکاران پرتلاش بیمارستان نورافشار که زیر پرچم پر افتخار این نهاد مردمی به ارائه خدمت می پردازند تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد متعال سربلندی و موفقیت در مسیر خدمت بی منت را برایشان مسئلت می نمایم.

دکتر فتانه عابدی

رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار

اشتراک گذاری برای دوستان

Facebook
LinkedIn
Twitter
Telegram
Print
WhatsApp
Email

یک پاسخ

  1. باسلام
    احسنت بر شما بانوی گرانمایه ایرانی
    لازم میدانم از تمام زحمات بی شائبه شما کمال تشکر و قدردانی رو داشته باشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *