پیام تبریک رئیس بیمارستان نورافشار به مناسبت ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س)

پیام تبریک رئیس بیمارستان نورافشار به مناسبت ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س)

در آستانه فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و روز زن، دکتر فتانه عابدی، رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار در پیامی با تبریک این روز به جامعه بزرگ درمانی کشور به ویژه بانوان پزشک، پرستار و کادر درمان ، حضرت فاطمه الزهرا(س) را الگوی جامع و کامل زنان عالم دانست. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن 20 جمادی الثانی سالروز میلاد با سعادت یگانه دخت نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه الزهرا (س)، مناسبت بسیار فرخنده ای است تا با تاسی از بزرگ بانوی دو عالم و بررسی و مطالعه سیره ی آن شخصیت الهی، اسوه تمام عیار اخلاق و فضائل انسانی این روز را به منزله ی روز زن و مادر نیز گرامی بداریم و بر مقام والای زنان و مادران ادای احترام کنیم.

زنان و مادرانی که نقش مهم و انکار ناپذیر در پاسداری از کیان خانواده و تربیت نسل آینده این سرزمین دارند.

از سوی دیگر همین مادران فداکار و سخت کوش در کنار وظیفه سنگین مادری و همسرداری، حالا در قامتی سپید در سنگر حفظ و صیانت از سلامت هم نوع در جامعه ی بزرگ نظام سلامت کشور به خدمت مشغولند.

مسئولیتی خطیر که اگرچه دشواری های فراوان دارد، لیکن همت بلند، تعهدکاری، دلسوزی و روحیه ایثار و از خودگذشتگی زن ایرانی سبب می شود تا امروز شاهد بالندگی و افتخار آفرینی و فداکاری بانوان و مادران کشور عزیزمان ایران در بخش های مختلف درمانی کشور باشیم.

اینجانب ضمن تبریک این میلاد خجسته به تمامی زنان سرزمینم، از خداوند متعال توفیق روز افزون خدمت و وسعت دل برای یکایک این عزیزان خواستارم و امیدوارم با الگوپذیری از بانوی بزرگ دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، در عرصه های مختلف زندگی شخصی و اجتماعی موفق و سربلند باشید.

دکتر فتانه عابدی

رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار

اشتراک گذاری برای دوستان

Facebook
LinkedIn
Twitter
Telegram
Print
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *