پیام تبریک رئیس بیمارستان نورافشار به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر

پیام تبریک رئیس بیمارستان نورافشار به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر

به گزارش روابط عمومی بیمارستان فوق تخصصی نورافشار دکتر فتانه عابدی، رئیس این بیمارستان در پیامی فرارسیدن ایام الله دهه فجر را تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

ایام الله دهه فجر یادآور حماسه ماندگار و الهام بخشی است که برگی زرین از وحدت و همدلی ملی در تاریخ ایران اسلامی گشود. تجلی دلاوری های شکوهمندی که در آن مردمی خداجو چون کوه استوار با دستانی خالی فریاد آزادی خواهی و معنویت طلبی را طنین انداز کردند.

پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز پیشرفت های عظیمی بود که همواره حوزۀ سلامت از پرچمداران این پیشرفت بوده است. آنچه امروز در کشور عزیزمان ایران شاهد آن هستیم، ارتقا خدمات سلامت در دورترین نقاط میهن است که شعار دسترسی عدالت محور این خدمات را جامه ی عمل پوشانده است و همچنان سیر این توسعه با تلاش شبانه‌روزی فعالان حوزه سلامت ادامه دارد.

بیمارستان نورافشار نیز به عنوان یکی از مراکز درمانی برجسته، همواره سعی بر آن دارد تا با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی با کیفیت، به بهبود و ارتقای سطح سلامت جامعه کمک کند. این موفقیت‌ها، بدون تلاش و پیگیری‌های کادر درمان، امکان‌پذیر نخواهد بود. اینجانب ضمن عرض تبریک فرارسیدن ایام غرور آفرین و شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران از صمیم قلب از تلاش های شما تشکر و قدردانی می‌نمایم. امید است که با تلاش و پیگیری‌های شما، در راستای اهداف بلند مدت و بهبود خدمات درمانی، موفقیت‌های بیشماری را برای بیمارستان رقم زنید.

 

دکتر فتانه عابدی

رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار

اشتراک گذاری برای دوستان

Facebook
LinkedIn
Twitter
Telegram
Print
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *