آغاز به کار مجدد مرکز تخصصی آب درمانی بیمارستان نورافشار

آغاز به کار مجدد مرکز تخصصی آب درمانی بیمارستان نورافشار

رئیس بیمارستان نورافشار از آغاز به کار مجدد مرکز تخصصی آب درمانی این بیمارستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان نورافشار، دکتر مهدی فرنقی زاد با اعلام این خبر گفت: مجموعه آب درمانی بیمارستان نورافشار به بیمارانی که دارای اختلالات حرکتی هستند و به دلایل مختلفی از جمله ابتلا به ام اس، پارکینسون، آرتروز و سکته مغزی دچار کم توانی یا ناتوانی جسمی هستند، خدمات تخصصی ارائه می دهد.

وی امکانات و خدمات بی نظیر این مرکز را فرصتی ویژه برای افزایش آمادگی جسمانی ورزشکاران و عموم مردم دانست.

رئیس بیمارستان نورافشار در ادامه با اشاره به دیگر خدمات توانبخشی این بیمارستان افزود: مرکز توانبخشی بیمارستان نورافشار یکی از جامع ترین و مجهز ترین مراکز توانبخشی بیمارستانی کشور است که با بهره گیری از پزشکان متخصص و نیروی انسانی مجرب علاوه بر آب درمانی خدمات متنوع دیگری از جمله کاردرمانی، گفتار درمانی، فیزیوتراپی، پزشکی ورزشی و شنوایی سنجی، به مراجعین ارائه می دهد.

دکتر علی سجادی، مدیر درمان بیمارستان نورافشار نیز در معرفی این مرکز گفت: بخش آب درمانی این بیمارستان علاوه بر استخر مجهز به لیفت، پله شیب دار، سکوی تمرینات و لوازم شناوری مقاومتی شامل یک سالن هیدرو ماساژ است که با اسپاکپسول، وان ویژن، وان اگورا و یک اتاق ماساژ مجزا تجهیز شده است.

مدیر درمان بیمارستان نورافشار همچنین با تاکید بر اجرای شیوه نامه های بهداشتی در این مرکز خاطر نشان کرد: تجهیز این مرکز به سیستم تهویه مناسب، ضدعفونی و پاکسازی روزانه بخش و تجهیزات تمرین درمانی و ارائه وسایل شخصی یکبار مصرف از مهمترین اقدامات این بخش در زمینه مدیریت کرونا است.

یادآور می شود بیمارستان فوق تخصصی نورافشار به عنوان تنها بیمارستان فوق تخصصی توانبخشی در کشور با رویکرد ارائه خدمات به افراد کم توان و ناتوان ذهنی- حرکتی در راستای دستیابی آنان به یک زندگی مستقل در جامعه گام بر می دارد.

اشتراک گذاری برای دوستان

Facebook
LinkedIn
Twitter
Telegram
Print
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *