ارائه بیش از 74 هزار خدمت پاراکلینیکی در بیمارستان فوق تخصصی نورافشار

ارائه بیش از 74 هزار خدمت پاراکلینیکی در بیمارستان فوق تخصصی نورافشار

رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار از ارائه بیش از 70 هزار خدمت پاراکلینیکی در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان نورافشار، دکتر فتانه عابدی، با تشریح فعالیت های این بیمارستان از ابتدای سال جاری تاکنون گفت: در مدت یادشده 74 هزار و 85 خدمت پاراکلینیکی به مراجعین ارائه شده است که از این تعداد 25 هزار و 651 مورد خدمت به صورت بستری و 48 هزار و 434 خدمت نیز به صورت سرپایی بوده است.

وی در همین زمینه ادامه داد: بیشترین خدمات پاراکلینیکی ارائه شده در این مدت، مربوط به حوزه توانبخشی بوده است و پس از آن به ترتیب آزمایشگاه و اورژانس بیشترین مراجعین را به خود اختصاص داده اند.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار همچنین تصریح کرد: 23 هزار و 515 خدمت توانبخشی این بیمارستان به خدمات فیزیوتراپی، پزشکی ورزشی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، آبدرمانی و توانبخشی کودکان تفکیک می شود.

دکتر فتانه عابدی با اشاره به این موضوع که بخش قابل توجهی از این خدمات مربوط به توانبخشی کودکان است افزود: از تعداد کل خدمات توانبخشی ارائه شده در بیمارستان، 10 هزار و 576 خدمت مربوط به توانبخشی کودکان کم توان ذهنی و حرکتی است که در راستای نیت واقف محترم بیمارستان مرحوم ابوالحسن نورافشار، به صورت کاملا رایگان ارائه می شود.

وی در پایان افزود: بخش توانبخشی کودکان بیمارستان نورافشار سالانه به بیش از 150 کودک خدمات متنوع توانبخشی ارائه می دهد، علاوه بر این خدمات مشاوره روانشناسی نیز برای این کودکان و والدین آن ها به صورت رایگان انجام می شود.

یادآور می شود بیمارستان فوق تخصصی نورافشار، تنها بیمارستان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در داخل کشور محسوب می شود که دارای 5 بخش بستری، 2 بخش مراقبت های ویژه، 4 اتاق عمل، اورژانس، آزمایشگاه، مرکز تصویربرداری و سی تی اسکن، فیزیوتراپی، آب درمانی و داروخانه است که همواره تلاش می کند تا بر اساس نیت واقف و برپایه اهداف متعالی و انسان‌دوستانه بزرگترین سازمان مردم نهاد کشور نقش موثرتری در تسکین آلام دردمندان و بیماران داشته باشد.

اشتراک گذاری برای دوستان

Facebook
LinkedIn
Twitter
Telegram
Print
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *