ارائه خدمات به 148 بیمار غیر ایرانی در بیمارستان نورافشار

ارائه خدمات به 148 بیمار غیر ایرانی در بیمارستان نورافشار

رئیس بیمارستان نورافشار از ارائه خدمات درمانی و تشخیصی به 148 بیمار غیر ایرانی در یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان نورافشار، دکتر فتانه عابدی با اعلام این خبر گفت: در سال گذشته 148 بیمار از کشورهای عراق، آلمان، تاجیکستان، ترکمنستان، آذربایجان، افغانستان، ترکیه و پاکستان به این بیمارستان مراجعه کرده اند.

وی با اشاره به عقد قرارداد بیمارستان با شرکت های گردشگری سلامت و توریسم درمانی، این اقدام را یکی از فعالیت های مهم بیمارستان در سال گذشته دانست که به منظور معرفی هرچه بیشتر خدمات نورافشار در خارج از کشور و جذب بیماران بین الملل صورت گرفته است.

دکتر عابدی ادامه داد: با توجه به اینکه اکثر این بیماران به دلیل انجام اعمال جراحی مختلف ارتوپدی، عمومی، اورولوژی، مغز و اعصاب و زیبایی به این مجموعه مراجعه کرده اند، نیاز به انجام تمرینات مختلف پس از عمل جراحی داشته اند که به همین دلیل در مدت یادشده، بیماران غیر ایرانی از ۲ هزار و 3۵۶ خدمت پاراکلینیکی در حوزه های فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، آبدرمانی و پزشکی ورزشی بهره‌مند شده اند.

دکتر عابدی در پایان افزود: فعالیت های بین المللی بیمارستان نورافشار در زمینه افزایش پذیرش بیماران غیر ایرانی همسو با اهداف ارائه خدمات انسان دوستانه برون مرزی در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران است.

یادآور می‌شود که کلیه تعرفه های توریسم درمانی بر اساس تعرفه های تعیین شده از سوی وزارت بهداشت و درمان در این بیمارستان اعمال می شود.

اشتراک گذاری برای دوستان

Facebook
LinkedIn
Twitter
Telegram
Print
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *