افزایش رضایتمندی بیماران از خدمات بیمارستان فوق تخصصی نورافشار

افزایش رضایتمندی بیماران از خدمات بیمارستان فوق تخصصی نورافشار

رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار از افزایش میزان رضایتمندی بیماران و مراجعان از خدمات این بیمارستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان نورافشار، دکتر مهدی فرنقی زاد با اعلام این خبر گفت: بیمارستان فوق تخصصی نورافشار از ابتدای امسال علاوه بر رعایت کلیه استانداردهای ارتقاء سلامت بیمار و با افزایش کیفیت ارائه خدمات و رعایت هرچه بیشترحقوق بیماران و مراجعان موجب افزایش رضایتمندی در بین بیماران شده است.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار با اشاره به شیوه ی ارزیابی کمی و کیفی بیمارستان از میزان رضایتمندی بیماران افزود: در دوسال اخیر به منظور دسترسی سهل و آسان و جلوگیری از اتلاف زمان و هزینه پرسشنامه هایی به صورت آنلاین با هدف رضایت سنجی از خدمات بیمارستان در اختیار بیماران و مراجعان قرار گرفته است.

وی در ادامه به بررسی نتایج این نظرسنجی ها اشاره کرد و افزود: سطح رضایتمندی بیماران و مراجعان در سه ماهه اول سال 1401 نسبت به مدت مشابه در سال 1400روند افزایشی داشته است و با رشد 17 درصدی از 60 درصد به 77 درصد رسیده است.

دکتر فرنقی زاد در پایان با اشاره به اینکه بیمارستان فوق تخصصی نورافشار یکی از قابل اعتماد ترین مراکز درمانی، تشخیصی و توانبخشی در سطح کشور است، گفت: این بیمارستان به عنوان تنها بیمارستان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در داخل کشور با نگاهی چند رشته ای و با بهره مندی از تجهیرات پیشرفته تشخیصی و درمانی به ارزیابی، تشخیص، درمان و بازتوانی مشکلات بیماران می پردازد.

اشتراک گذاری برای دوستان

Facebook
LinkedIn
Twitter
Telegram
Print
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *