بازدید رئیس شورای سیاستگذاری و تبیین راهبردهای اجرائی موقوفات هلال احمر از بیمارستان فوق تخصصی نورافشار

بازدید رئیس شورای سیاستگذاری و تبیین راهبردهای اجرائی موقوفات هلال احمر از بیمارستان فوق تخصصی نورافشار

رئیس شورای سیاستگذاری و تبیین راهبردهای اجرائی موقوفات هلال احمر با حضور در بیمارستان نورافشار از مرکز توانبخشی کودکان این بیمارستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان نورافشار، حجت الاسلام سید هاشم حسینی المدنی با حضور در بیمارستان نورافشار از بخش توانبخشی کودکان بازدید کرد.

همچنین در نشستی که پیش از این بازدید برگزار شد، دکتر فتانه عابدی رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار به ظرفیت های بخش های مختلف به ویژه مرکز توانبخشی کودکان اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات توانبخشی به کودکان کم توان و ناتوان ذهنی و حرکتی به صورت کاملا رایگان در این مرکز، زمینه مساعدی برای همکاری های دوجانبه بین این شورا و بیمارستان به منظور ارتقا سطح کیفی خدمات ارائه شده و تسهیل در ارائه آن به مراجعین است که موجب ترویج سنت حسنه وقف نیز می شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی المدنی، رئیس شورای سیاستگذاری و تبیین راهبردهای اجرائی موقوفات هلال احمر نیز با ابراز خرسندی از این بازدید گفت: خدمات کارکنان این بخش در جهت رفع مشکلات کودکان نیازمند رسیدگی و مراقبت از آن ها، ارزشمند و قابل تقدیر است.

 

وی در پایان افزود: شورای سیاستگذاری و تبیین راهبردهای اجرائی موقوفات هلال احمر آمادگی خود را برای همکاری های دو جانبه با هدف مرتفع نمودن نیازهای درمانی بیماران و نیازمندان اعلام می کند.

اشتراک گذاری برای دوستان

Facebook
LinkedIn
Twitter
Telegram
Print
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *