بازدید مدیران ارشد دولتی کشور نیجریه از بیمارستان فوق تخصصی نورافشار

بازدید مدیران ارشد دولتی کشور نیجریه از بیمارستان فوق تخصصی نورافشار

بازدید مدیران ارشد دولتی کشور نیجریه از بیمارستان فوق تخصصی نورافشار

جمعی از مدیران ارشد دولتی کشور نیجریه از بیمارستان فوق تخصصی نورافشار بازدید کرده و از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات به بیماران در این بیمارستان وابسته به جمعیت هلال‌احمر قرار گرفتند.

 

به گزارش روابط عمومی بیمارستان فوق تخصصی نورافشار؛ هیئتی متشکل از مدیران ارشد دولتی کشور نیجریه با حضور در بیمارستان فوق تخصصی نورافشار به بازدید از بخش های مختلف آن پرداختند.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار با بیان اینکه بازدید از بخش های بستری بیماران بین الملل(IPD)، تجهیزات مرکز توانبخشی کودکان و بزرگسالان، پزشکی ورزشی و آزمایشگاه، بخشی از برنامه های این بازدید بود؛ گفت: در این بازدید همچنین مدیران و کارشناسان بخش ها  ی مختلف بیمارستان در خصوص روند ارائه خدمات به بیماران و‌ مراجعین به ارائه گزارش پرداختند.

دکتر فتانه عابدی با اشاره به اینکه بیمارستان نورافشار بزرگترین و مجهزترین بیمارستان تخصصی خاورمیانه در زمینه توانبخشی است، تصریح کرد: این مرکز تخصصی درمانی توسط جمعیت هلال احمر تجهیز و راه‌اندازی شده و اکنون در بخش های مختلف تشخیصی و درمانی خدمات متنوع به بیماران ارائه  می دهد.

وی با ابراز خرسندی از میزبانی مسئولین حوزه درمان دیگر کشورها در این بیمارستان، تصریح کرد: این بازدیدها به انتقال تجارب در زمینه های مختلف درمانی و اعلام آمادگی بیمارستان برای جذب بیماران خارجی منجر می شود.

رئیس بیمارستان فوق  تخصصی نورافشار به موضوع توریسم درمانی نیز اشاره و خاطر نشان کرد: تلاش برای بیان ظرفیت های کم نظیر درمانی در سطح بین المللی به ویژه کشور های همسایه از برنامه های اصلی این بیمارستان است.

دکتر عابدی در پایان از آمادگی کامل این بیمارستان برای پذیرش بیماران خارجی خبرداد.

اشتراک گذاری برای دوستان

Facebook
LinkedIn
Twitter
Telegram
Print
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *