افزایش 60 درصدی ارائه خدمات توانبخشی در بیمارستان نورافشار

افزایش 60 درصدی ارائه خدمات توانبخشی در بیمارستان نورافشار

رئیس بیمارستان نورافشار از افزایش 60 درصدی تعداد خدمات توانبخشی ارائه شده از ابتدای سال 1402 در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان فوق تخصصی نورافشار، دکتر فتانه عابدی با بیان این مطلب گفت: بر اساس مقایسه آمارهای موجود، تعداد خدمات ارائه شده به بیماران در حوزه توانبخشی نسبت به سال گذشته رشدی بالغ بر 60 درصد داشته است.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار با اشاره به ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت در مرکز توانبخشی بزرگسالان نورافشار در سال جاری، تصریح کرد: مجموعه توانبخشی بیمارستان نورافشار از جامع ترین و مجهز ترین مراکز توانبخشی بیمارستانی کشور است که خدمات متنوعی از قبیل کاردرمانی، گفتاردرمانی، آبدرمانی، پزشکی ورزشی، فیزیوتراپی و … را به مراجعین ارائه می دهد.

وی یکی از دلایل افزایش چشمگیر مراجعه بیماران به مرکز توانبخشی نورافشار را افزایش تعداد درمانگران مجرب، تغییر فضای فیزیکی بخش و همچنین افزایش نظارت مدیریتی و کیفی دانست و گفت: در راستای بهبود ارائه خدمات در سال جاری تعداد تیم های درمانگر مجرب و متخصص این بخش و بخش های زیر مجموعه آن افزایش یافت.

همچنین به منظور افزایش رضایتمندی مراجعین و سهولت در جابه جایی و دریافت سایر خدمات درمانی و توانبخشی، این بخش به ساختمان اصلی بیمارستان منتقل شد تا علاوه بر اینکه در نزدیکی بخش های بستری باشد دسترسی به سایر بخش های توانبخشی نیز راحت تر انجام گیرد.

دکتر عابدی همچنین امكانات بي نظير و خدمات متنوع درمانی و توانبخشی بیمارستان نورافشار را فرصتي ویژه براي استفاده باشگاه‌ها و تيم ‌هاي ورزشي از بخش پزشکی ورزشی این مجموعه برشمرد و اضافه کرد: در مرکز پزشکی ورزشی این بیمارستان با به كارگيري متخصصين پزشكي ورزشي و تجهيزات مدرن و به روز، علاوه بر پيگيري تمام مراحل درمان و بازتواني ورزشكاران آسيب ديده در محيطي استاندارد، وضعيت جسماني پيش از فصل، وضعيت تغذيه‌اي و روانشناختي آنان نيز مورد ارزیابی قرار می گیرد و توصيه‌هاي لازم براي بهبود آنها ارائه می شود.

وی با بیان اینکه خدمات این بخش به دو صورت سرپایی و بستری ارائه می شود، ادامه داد: در صورتی که علاوه بر خدمات توانبخشی سایر خدمات درمانی تخصصی مورد نیاز بیماران باشد، 4 اتاق عمل، 5 بخش بستری، 2 بخش مراقبت های ویژه، 2 بخش بیماران بین الملل و بخش های پاراکلینیکی بسیار مجهز با تیم های درمانی و پزشکان مجرب کشور، آماده ارائه خدمات فوق تخصصی به مراجعین می باشند.

اشتراک گذاری برای دوستان

Facebook
LinkedIn
Twitter
Telegram
Print
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *