انجام بیش از 5 هزار عمل جراحی در بیمارستان فوق تخصصی نورافشار

انجام بیش از 5 هزار عمل جراحی در بیمارستان فوق تخصصی نورافشار

رئیس بیمارستان نورافشار از انجام بیش از 5هزار عمل جراحی از ابتدای سال 1402 در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان فوق تخصصی نورافشار، دکتر فتانه عابدی با بیان این مطلب گفت: بر اساس آمار های موجود، از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 5 هزار عمل جراحی در زمینه های مختلف ارتوپدی، مغز و اعصاب و ستون فقرات، اورولوژی، عمومی و ترمیمی به همت پزشکان متخصص و مجرب بیمارستان انجام شده است.
وی با اشاره به امکانات بخش اتاق عمل بیمارستان افزود: این بخش در حال حاضر دارای 4 اتاق عمل مجزا، 6 تخت ریکاوری و مراقبت های بعد از عمل است . همچنین این بخش مجهز به دستگاه های بیهوشی، مانیتورینگ، ساکشن، دستگاه های لاپاراسکوپی و … است.
دکتر عابدی ادامه داد: در سال جاری و با تلاش همکاران تجهیزاتی از جمله؛ دستگاه کرانیاتوم، دریل و اره ارتوپدی، شیت و ماندرن، کریستون پانچ و کپنوگراف با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد ریال به منظور سهولت در انجام اعمال جراحی و افزایش کیفیت خدمات ارائه شده خریداری شده است.
رئیس بیمارستان نورافشار در پایان با تاکید بر سایر امکانات بیمارستان، اضافه کرد: این بیمارستان با بهره مندی از 5 بخش بستری، 2 بخش مراقبت های ویژه، 2 بخش بیماران بین الملل، اورژانس و بخش های پاراکلینیکی شامل آزمایشگاه، داروخانه، درمانگاه، تصویربرداری و سی تی اسکن، فیزیوتراپی و پزشکی ورزشی، آب درمانی، کاردرمانی و گفتار درمانی، توانسته است شرایط مناسبی را برای مراجعین و بیماران پیش از عمل جراحی و پس از آن فراهم کند.
گفتنی است برخی از مهم ترین اعمال جراحی که در حال حاضر در این بیمارستان انجام می گیرد، شامل اعمال جراحی زانو، لگن، مچ پا، شانه و دست، ستون فقرات، مغز و اعصاب، جراحی های تومورهای استخوانی، اورولوژی، عمومی و لاپاراسکوپی است.

اشتراک گذاری برای دوستان

Facebook
LinkedIn
Twitter
Telegram
Print
WhatsApp
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *